Plánování směn v Chytré organizaci vyhoví nárokům nejnáročnějšího personalisty nebo vedoucí. Okamžité přepočítávání zbývajícího fondu hodin, dovolené, nebo naplněnosti směn předčí každou excelovskou tabulku. Napojený systém na docházkovou čtečku zaznamenává příchody a odchody zaměstnanců s přesností na sekundy. Výkazy práce exportujete do účetního systému (Avensio, Vema, Pamica, Nugget, Premier, Helios, OKmzdy, DC Mzdy) a tím se vyhnete ručnímu přepisování údajů.
Docházku jsme rozšířili o moduly pro elektronické schvalování dovolenek, přesčasů, náhradního volna dalších vyjímek. Plánujte směny a evidujte docházku efektivně.
Kombinované docházkové zařízení je vhodné pro evidenci příchodů a odchodů zaměstnanců. Evidence probíhá pomocí čipu, čipové karty nebo otisku prstu. Do čtečky lze uložit až deset otisků prstů k profilu každého zaměstnance. Díky kvalitnímu senzoru dokáže čtečka přečíst až druhou vrstvu otisků, tato vlastnost je důležitá u personálu, který přetěžuje pokožku dlaní a otisky nejsou kvalitní.
Jako variantu k biometrickým docházkovým čtečkám nabízíme softwarové řešení docházkové čtečky, kdy si naši webovou aplikaci spustíte na svém tabletu či počítači s připojenou čtečkou RFID čipů.
DOPORUČUJEME PŘEČÍST INFORMACE O BIOMETRICKÝCH ČTECÍCH ZAŘÍZENÍCH S OHLEDEM NA GDPR:
Co nevidět Vás budeme kontaktovat.