Padli jsme si do noty
V druhé polovině roku 2022 se obě společnosti rozhodly pro spolupráci. Než přišel Štědrý den, my s hrdostí hlásíme, že od Nového roku jste to právě vy, naši klienti, kteří si této výhody můžete užívat. Propojení mezi systémy výrazně usnadňuje práci zaměstnancům organizací, které používají oba systémy.
Nové propojení má za úkol jednotně pracovat s daty obou systémů. Tato výměna dat probíhá automaticky a zdarma na přání klienta.
Propojení dvou systémů přináší výhody
- Seznamy klientů a zaměstnanců zadané do Chytré organizace nemusíte znovu zadávat do HelpLivi, uděláme to za vás.
- Evidence péče zadávána přes hardwarové zařízení HelpLivi se automaticky propíše do Chytré organizace.
- Mezi systémy probíhá nepřetržitá synchronizace dat. V jednom provedete změnu a druhý se to dozví (týká se přidání, změny nebo odebrání úkonu péče, zaměstnance, klienta).
- Poplachy zaslané z HelpLivi pro přivolání pečovatelky či sestry se také objeví v Chytré organizaci.
- Získáte nové statistiky a výstupy, které vám pomůžou efektivně řídit organizaci.
Představení Chytré organizace
- Chytrá organizace je cloudový systém pro vedení zaměstnanců, klientů, stravy, skladů, docházky a dalších agend včetně intranetu.
- Zdravotní část poskytuje pohodlné vykazování zdravotních úkonů napojišťovny, sociální část moderně řeší zaznamenávání úkonů péče.
- Systém disponuje veškerými číselníky a poskytuje exporty pro MPSV (OK systém), mzdové softwary aj.
Představení HelpLivi
- HelpLivi je moderní bezdrátový systém pro sociální služby, nabízí řešení přivolání pomoci, automatické detekce rizik, evidenci péče a pomůcky pro efektivní péči.
- Zajišťuje bezpečí klientů a poskytuje přehled a podklady o práci vašich zaměstnanců. Speciální funkce usnadňují předávání informací a zlepšují komunikaci personálu a plánování dne.